29 Nisan 2013 Pazartesi

nil Karaibrahimgil 2013 albumu sarkilari dinle

Nil Karaibrahimgil 2013 Ben Buraya Çıplak Geldim albümü ile müzik severlerle ve hayranlarıyla buluştu. Nil Karaibrahimgil‘in 2013 albümünü dinlemeniz için, albumdinlenet müzik kalitesinde sitemize eklenmiştir. Nil Karaibrahimgil 2013 Ben Buraya Çıplak Geldim albümümünü sitemizden indirmeden online olarak dinleyebilirsiniz.
Nil Karaibrahimgil 2013 Ben Buraya Çıplak Geldim albümü şarkıları
01. Nil Karaibrahimgil Heman
02. Nil Karaibrahimgil Ben Buraya Çıplak Geldim
03. Nil Karaibrahimgil İstanbul’dayım
04. Nil Karaibrahimgil Kazablanka
05. Nil Karaibrahimgil Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum
06. Nil Karaibrahimgil Ay Gız Uyan
07. Nil Karaibrahimgil Kader Efendi
08. Nil Karaibrahimgil Nesi Var
09. Nil Karaibrahimgil Allahımı Şaşırıcam
10. Nil Karaibrahimgil Yürüdün Mü?
11. Nil Karaibrahimgil İstanbul’da Sonbahar

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management